Yes, je bent erbij!

Ik ga mijn kennis met jou delen

Je krijgt binnen nu en een paar minuten een bevestigingsmail voor de masterclass.

Komt de mail niet binnen? Check je spambox even en stuur me een berichtje als hij daar ook niet te vinden is.

Ik zie je snel!

Overtuig je bezoekers met een krachtige header statement!

Wek de interesse van jouw ideale klant

Overtuig de bezoeker binnen 2 seconden

Zorg dat jouw bezoeker doorscrollt / klikt

Jij wilt klanten uit je website halen. Een van de slechtste dingen die je dan kunt doen is je website beginnen met 'Hé, welkom bij [bedrijfsnaam]!'. Want hoe gaat jouw doelgroep zich daar in herkennen? Hoe worden ze hierdoor overtuigt? Met dit werkboek schrijf jij een krachtige header statement die jouw bezoeker wél nieuwsgierig maakt. 

Inclusief praktische voorbeelden en voorbeeldzinnen voor jouw website

Eenmalige aanbieding!

Normaal €24,-. Nu slechts €7,- excl. 21% btw

Digitaal in te vullen werkboek :

Vast wat kennis opdoen? 

dit zijn mijn nieuwste blogs:

Leestijd: 2 minuten Waarom zorgt jouw website nog niet voor klanten? Heb je nog geen website? Au! Ik hoef jou vast niet te vertellen dat een nieuwe, sterke website, jou gaat helpen aan nieuwe klanten. Meer omzet. En wie wil dat nou niet? Wanneer je al wel een website hebt kan het helaas ook zo zijn dat deze […]

lees verder

Wat is een goede gratis weggever, oftewel leadgenerator? Ik leg het je uit in deze blog.

Leestijd: 4 minuten Een gratis weggever wordt niet voor niets het meest ingezet als leadgenerator. Een lead wattes? Yes, een leadgenerator. Een middel dat leads genereert. Je verzamelt met deze gratis weggever mailadressen van potentiële klanten. Je kunt natuurlijk op je website een oproepje doen naar het aanmelden voor jouw nieuwsbrief.. Maar… dat is natuurlijk niet heel sexy. […]

lees verder

Leestijd: 3 minuten Wat is link in bio? Je hebt de term vast al eens voorbij zien komen. Vooral als je op Instagram actief bent dan kom je er eigenlijk niet onderuit. In deze blog leg ik je uit wat ‘link in bio’ is, waarvoor je het gebruikt, waar je hem kunt vinden en wat je kunt doen […]

lees verder

Leestijd: 2 minuten Je bezoekt zelf je website waarschijnlijk regelmatig! Zeker wanneer je jouw website als startpagina hebt ingesteld in je browser of wanneer je regelmatig wijzigingen doet. Je wilt natuurlijk niet dat Google deze bezoeken meetelt, want dan weet je eigenlijk nog niets! Lees hier hoe je jouw eigen bezoek uitfiltert. Zo sluit je je eigen bezoek […]

lees verder